fredag 20. september 2013

Og vinneren av drikkeflasker fra Ugly Children er....

Hei!

Da var det torsdag kveld og jeg har trukket vinnerne av de utrolig kule drikkeflaskene fra Ugly Childrens Clothing som jeg var så heldig å få gi bort fra Going.no



Henning har det siste døgnet vært travelt opptatt med å laste ned nytt operativsystem på diverse I-duppeditter. Han er derfor langt inn i sin egen verden og for å få trekningen helt random og tilfeldig ba jeg ham velge et tall.. Siden han hverken gidder å lese bloggen min og ellers bare svarer uten å bry seg om hva jeg egentlig spør om fant jeg ut at denne metoden var vel så bra som Random.org. Og de lykkelige vinnere er selvsagt velkommen til å sende min kjære en hyggelig hilsen..

Og den lykkelige vinner av en blå drikkeflaske og som får lov å sende blomster til Henning er:



Elisabeth med bloggen Innerst i veien.


Og den lykkelige vinner av en røs drikkeflaske og som får lov å sende en eske sjokolade til Henning er:



Anonyme Kristin, som har ei lita snuppe med matchende sparkebukse

Da gjenstår bare å gratulere vinnerne. Når jeg bare har adressene deres kommer flaskene i posten! Og til dere som ikke vant.. Jeg har tenkt å blogge et år til så det blir nye sjanser..


1 kommentar: